Cookie Control

max.co.nl gebruikt cookies om statistieken te meten in Google Analytics. Daarnaast worden cookies geplaatst om gebruik te kunnen maken van de videospelers.

Sommige cookies op deze site zijn van essentieel belang, en de site werkt niet zoals verwacht zonder hen. Deze cookies worden ingesteld wanneer u op de website komt.

Wij gebruiken ook een aantal niet-essentiële cookies om bezoekers anoniem te volgen of uw ervaring van de site te verbeteren. Wanneer u dit niet wenst, zullen deze cookies niet worden ingesteld. Het kan voorkomen dat bepaalde functies op deze website dan niet of niet correct werken.

Door deze website te gebruiken gaat u akkoord met onze Privacy Policy.

MAX marketing-communicatie & vormgeving bv

 
Continu

FPC - beyond packaging

Continu

Continu

Hovenring

Hovenring

Diagnostiek voor U

Diagnostiek Voor U

Buys Zoenen

Buys Zoenen

Lumens Groep

Lumens Groep

Purac

Purac

SRE Milieudienst

SRE / SRE Milieudienst

Plasticum

Plasticum

CJG Eindhoven

CJG Eindhoven

SCA Packaging

SCA Packaging

Kanjers

Kanjers

Assembléon

Assembléon

CONVOI

CONVOI

Monte Pizza

Monte Pizza

Polyground

Polyground

Verhoeven

Verhoeven

De Banketgroep

De Banketgroep

De Meeuw

De Meeuw

Favory C1000

Favory C1000

Greentech

Greentech Engineering

Wetering

Wetering

Nedzink

Nedzink

Maxim Sports Nutrition

Maxim Sports Nutrition

Gemeente Eindhoven

Gemeente Eindhoven

Haute Cuisine

Haute Cuisine

Adviespunt Discriminatie

Adviespunt Discriminatie

Fleur

Fleur

sluit venster
  • Presentatie materiaal
  • Presentatie materiaal
  • Presentatie materiaal
  • Presentatie materiaal
Volgende

Fleur

  • TV-commercial

    Heerlijk om uitgedaagd te worden tot een andere benadering van een markt. Deze klant durfde het aan! Samenwerkingspartners uit de zorgwereld vroegen ons om de gebaande paden links te laten liggen. Onderdeel van de mediamix was een tv-commercial.

  • Mupi
    Campagne

    Voor Fleur richtten we ons nu eens een keer juíst op vrouwen die niet actief op zoek zijn naar een baan. Maar die wel graag voor andere mensen zorgen. Vrouwen die ruimte hebben voor een nieuwe stap worden door deze intuïtieve campagne op een idee gebracht.

  • Doelgroep
    analyse

    Altijd fijn om bevestigt te zien dat de andere aanpak werkt. Zo bleek uit onze doelgroepanalyse welke groepen vrouwen aan een nieuwe stap toe waren. De doelstelling voor het aantal inschrijvingen voor het eerste kwartaal werd al binnen een maand bereikt.

  • Website

City of Talents

City of Talents

EE Labels

EE Labels

Van Aarle De Laat

Van Aarle De Laat

Mariëndaal

Mariëndaal

Eindhovens Trots

Eindhovens Trots

Wilt u ook dat wij uw werk laten spreken? Neem dan contact met ons op!